شانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

حضور تاثیر گذار شرکت سازه گستر پایدار سهند در  شانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

«نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری» به صورت سالانه با حضور شرکت های داخلی و خارجی در فضایی به مساحت 30 هزار مترمربع و با مشارکت کشور هایی همچون كره، ژاپن، چين، آلمان، جمهوری چک، هلند، ایتالیا، سوئد، ترکیه، سنگاپور، روسیه و سایر شرکت های جهان توسط هلدینگ بین المللی آوین و با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود. این نمایشگاه با مشارکت مؤثر وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های تحت پوشش این معاونت و با همکاری سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سازه گستر پایدار سهند، آقای موسوی مدیر عامل شرکت  با اشاره به حضور این شرکت در شانزدهمین نمایشگاه خدمات شهری و حمل و نقل عمومی گفت: حضور در نمایشگاه ها باعث کسب اطلاعات از آخرین دستاوردها در حوزه تکنولوژی و خلاقیت می شود.
وی افزود: با حضور در این نمایشگاه شرکت های مختلف می توانند تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند.آقای موسوی ادامه داد: قطعا حضور در این نمایشگاه ها در برقراری تعامل می تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد. و با توجه به حجم زیاد کار و تنوع خدمات در حوزه خدمات شهری، استفاده از ماشین آلات خدمات شهری مدرن، میتواند در کاهش هزینه های اجرا  و همچنین از منظر زیبا سازی شهری کمک شایانی داشته باشد.

شرکت سهند امسال با به نمایش گذاشتن ماشین آلات تخصصی خدمات شهری ، تولید شده در مجموعه شرکت سهند ، از جمله جاروب شهری،مخزن شوی مکانیزه،جدول شوی مکانیزه،مکانیز پرس زباله، قرارداد های جدیدی با پیمانکاران منعقد نمود.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.